Wciąż wielu przedsiębiorców nie docenia siły stosowanych gadżetów reklamowych. Wielu z nich uważa, że nakłady finansowe poczynione na zakup i personalizację gadżetów, to zbędny wydatek. Tymczasem badania marketingowe prowadzone nad skutecznością ich stosowania, bezsprzecznie plasują gadżety reklamowe na pierwszych pozycjach wśród wszystkich stosowanych obecnie metod i środków reklamowych. Aby jednak stosowane przez przedsiębiorców gadżety spełniały swoją rolę, muszą być odpowiednio dobrane do profilu firmy, a jednocześnie atrakcyjne dla potencjalnych klientów.
Gadżet gadżetowi nierówny
Oczywiście, aby kampania reklamowa z wykorzystaniem gadżetów reklamowych przyniosła oczekiwany skutek, powinny być one dostosowane do indywidualnych preferencji potencjalnych klientów. Obecnie zauważa się tendencję do stosowania użytecznych gadżetów, które mają dla klientów określoną wartość. Jednym z takich przedmiotów są na pewno Breloczki reklamowe. Biorąc pod uwagę encyklopedyczną definicję breloczków, są to ozdoby doczepiane do kluczy przy pomocy specjalnego kółka lub karabińczyka. Najczęściej wykonane są z tworzyw sztucznych lub metalu.
W ostatnich latach rośnie wartość breloczków, które są wykorzystywane do reklamy firm. Element ozdobny przypomina wówczas produkty konkretnego przedsiębiorcy, a kolor oscyluje wokół kolorystyki najpopularniejszych jego artykułów. Ważne jest również nadrukowanie na nim logo producenta.
Breloczki reklamowe przydatne w każdym domu
Okazuje się, że aby breloczki reklamowe spełniły swoją funkcję, powinny być wyjątkowo przydatne. Osoby, które w ramach kampanii reklamowej otrzymają bezużyteczne przedmioty, szybko o nich zapominają. Gdy jednak wspomniane prezenty są użyteczne, istnieje duże prawdopodobieństwo, że na długo zagoszczą w posiadaniu klienta, a ten będzie systematycznie (podświadomie) oglądał nadrukowany znak firmowy.
Aby więc breloczki były użyteczne, powinny posiadać dodatkowe funkcje. Mogą mieć kształt otwieracza do butelek, mogą mieć wbudowaną latarkę, pendrive, mały długopis, miarę budowlaną, żeton do sklepowych wózków, a nawet scyzoryk.