Jeśli chodzi o hotele i tym podobne miejsca, to wiadomo, że cieszą się zainteresowaniem w zależności od tego, w jakim są miejscu. Chodzi o to, ze zdecydowanie łatwiej zdobyć klienta w miejscowościach turystycznych, aniżeli w normalnych miastach. nie mniej jednak w obu tych przypadkach zawsze warto dbać o dobrą opinię klientów, ich zadowolenia i dobre samopoczucie. Dzięki temu istnieje większa szansa na to, że podczas kolejnej wizyty znów skorzystają z oferty tego samego hotelu. Poza tym zawsze można w takiej wypadku liczyć na to, że zadowolony gość hotelowy poleci takie miejsce innym. Jest to najlepsza forma reklamy, na którą oczywiście należy sobie zasłużyć. Warto zatem częstować gości hotelowych drobnymi upominkami w formie gadżetów reklamowych, które dostępne dla nich będą na terenie całego hotelu.Jeśli chce się wykorzystać gadżety reklamowe jako upominki dla klientów hotelu, to najlepiej, jeśli będą to właśnie słodycze reklamowe, które można przygotować w dowolny sposób. Chodzi o to, by były to niewielkie, ale smaczne produktu, które można umieścić na przykład na poduszce czy stoliku w pokoju dla gości. Dzięki temu goście hotelowi będą mieli miłą niespodziankę na przywitanie i rozpoczęcie ich pobytu w danym hotelu.
Zanim jednak słodycze reklamowe będzie można w taki sposób wykorzystać, to najpierw koniecznie należy je odpowiednio do tego przygotować. Chodzi o ustalenie, jakie to mają być słodycze. W przypadku, kiedy będą one pozostawione na przywitanie gości w pokoju można wybrać małe czekoladki. Na ich opakowaniu powinno znaleźć się logo z nazwą hotelu, a także ewentualnie kilka słów na powitanie.
Co innego, kiedy słodycze reklamowe mają witać gości, którzy dopiero przybyli na teren placówki hotelowej. W takiej sytuacji gadżety reklamowe z pewnością będą znajdowały się w recepcji i jej okolicy. Dlatego właśnie zdecydowanie bardziej przydadzą się niewielkie cukierki, po które każdy bez najmniejszego problemu będzie w stanie sięgnąć i się poczęstować. W tym wypadku gadżety reklamowe będą niewielkich rozmiarów, a więc i treść będzie mocno okrojona. Najlepiej zatem ograniczyć się do umieszczenia tam logo hotelu.